Willa Carlton

  • Rezerwacja online
  • Strona Główna
  • O willi
  • Pokoje
  • Konferencje
  • Cennik
  • Galeria
  • Kontakt
  • English version
  • |
  • Willa Excelsior
  • Rezerwuj

    Rezerwacja online

Willa Carlton w Zakopanem – Regulamin

Ogólne warunki rezerwacji noclegu w Carlton

Nie przyjmujemy gości organizujących wieczory panieńskie i kawalerskie.

  1. Willa Carlton przyjmuje rezerwacje w formie:
    • telefonicznej
    • faksu
    • formularza rezerwacji zamieszczonego na stronie internetowej
    • maila
  2. Przy dokonywaniu rezerwacji w Willi Carlton w Zakopanem za pomocą faksu, formularza, maila - należy podać następujące informacje:
    • imię i nazwisko
    • numer telefonu
    • adres e-mail
    • datę pobytu
    • liczbę pokoi
    • liczbę osób

Procedura rezerwacji

  1. Dokonanie rezerwacji
    • Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją.
    • Przyjęta przez Willę Excelsior rezerwacja jest rezerwacją wstępną.
    • Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zaliczki (w wysokości 30%) lub pełnej wpłaty (uprawniającej do rabatu) jest zablokowany.
    • W przypadku gdy, zaliczka nie wpłynie do ustalonego terminu, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.
  2. Potwierdzenie rezerwacji
    • W celu pełnej rezerwacji, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% kwoty wynikającej z kalkulacji pobytu (ale nie mniej niż 100 złotych) lub pełną kwotę pobytu uprawniającą do otrzymania rabatu (oferta bezzwrotna). Po uzyskaniu informacji, iż środki pieniężne wpłynęły na konto, rezerwacja zostaje dokonana.
    • Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego (numer konta dostępny w zakładce kontakt).
    • Opłata za pokój naliczana jest od daty uzgodnionej przy rezerwacji. Jeżeli gość nie przybędzie do hotelu w uzgodnionym terminie, wówczas po upływie doby hotelowej, rezerwacja zostaje anulowana.
    • W przypadku klientów zagranicznych podczas rezerwacji należy dodatkowo podać:
      • Nazwę karty płatniczej
      • Numer karty kredytowej
      • Termin ważności karty kredytowej
      • Numer CVV / CVC
    • Po uzgodnieniu kwoty oraz akceptacji operacji przez Klienta, zostaje pobrana opłata z karty kredytowej.
    • Ze względu na zmienne kursy walut informujemy, iż wszystkie transakcje bezgotówkowe będą wykonywane w walucie karty.
  3. Zameldowanie
    • Meldowanie Gości odbywa się w godzinach 15:00 - 20:00.
    • Niepojawienie się Gości do godziny 20:00 w dniu przyjazdu (bez wcześniejszego poinformowania o chęci zameldowania po tej godzinie) skutkuje anulowaniem rezerwacji.
  4. Anulacja rezerwacji
    • Oferta 30% zwrotna - Willa zwraca zaliczkę w całości jeżeli anulacja nastąpiła wcześniej niż 7 dni przed terminem przyjazdu.
    • Oferta 50% bezzwrotna - Willa nie zwraca wplaconej zaliczki.
    • Willa nie zwraca wpłaconych zaliczek w przypadku anulacji w terminie krótszym niż 7 dni przed datą przyjazdu.
    • Pełna wpłata uprawniająca do rabatu jest przedpłatą bezzwrotną i nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z rezerwacji w dowolnym terminie lub w przypadku anulacji.
  5. Wykonanie usługi
    • Willa zastrzega sobie możliwość relokowania gości do innego pokoju w tej samej kategorii w przypadku niedostępności zarezerwowanego pokoju na całą długość pobytu gości.

Zasady pobytu w Willi Carlton

  • Podczas kwaterowania należy wypełnić i podpisać kartę meldunkową.
  • Przy kwaterowaniu Gość otrzymuje komplet kluczy składający się z klucza od pokoju, klucza od drzwi wejściowych do budynku oraz karty z numerem pokoju, która jednocześnie służy do włączania prądu w pokoju. W tym celu należy umieścić kartę w specjalnym gnieździe znajdującym się przy drzwiach wejściowych pokoju.
  • Prosimy nie odpinać kart od kluczy i nie zostawiać ich w gniazdach przy opuszczaniu pokoju.
  • Prosimy nie odpinać kluczy – zgubienie klucza wiązać się będzie z karą w wysokości 100 zł.
  • Opuszczając budynek klucze można zabrać ze sobą lub pozostawić w Recepcji. Prosimy jednak aby oddawać je Recepcjoniście. Podczas nieobecności Personelu w Recepcji, prosimy nie zostawiać kluczy na ladzie – należy wrzucić je do specjalnego otworu w ladzie.
  • W godzinach 22 – 6 obowiązuje cisza nocna. Zakłócanie jej może wiązać się z wezwaniem Policji, zaś w ostateczności może zaowocować eksmisją z obiektu.
  • W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Pokoje są wyposażone w czujniki dymu, których uruchomienie skutkuje powiadomieniem Straży Pożarnej. Kosztem przyjazdu Straży do fałszywego alarmu zostanie obciążony Gość.
  • Palenie dozwolone jest na balkonach oraz przed budynkiem.
  • W przypadku palenia na balkonie prosimy nie wyrzucać niedopałków za barierkę.
  • Wszelkie usterki zauważone w pokoju należy niezwłocznie zgłosić w Recepcji. Zbyt późne zgłoszenie może skutkować obciążeniem pieniężnym za naprawę usterki.
  • Za szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Właściciel.
  • Za rzeczy wartościowe pozostawione w pokoju odpowiada Gość. Istnieje możliwość skorzystania z sejfu znajdującego się w Recepcji.
  • Dokładamy wszelkich starań aby wyposażenie pokoi było kompletne, może jednak się zdarzyć, iż w pokoju zabraknie ręcznika, papieru toaletowego bądź znajdzie się w nim przepalona żarówka. Prosimy o wyrozumiałość i zgłaszanie wszelkich braków w Recepcji – zostaną niezwłocznie uzupełnione.
  • Płatność kartą jest domyślnie dokonywana w walucie karty.
  • Zastrzegamy sobie prawo do przeniesienia Gości do innego pokoju w tej samej kategorii w przypadku niedostępności zarezerwowanego pokoju na cała długość pobytu.
  • Oprócz opłaty za nocleg Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty miejscowej w wysokości 2 zł od osoby za każdą noc pobytu.
  • Na terenie obiektu znajduje się płatny parking. W przypadku zaparkowania na nim samochodu konieczne jest podanie na karcie meldunkowej numeru rejestracyjnego. Koszt parkingu wynosi 20 zł za każdą noc pobytu.
  • Temperatura w pokojach jest sterowana automatycznie – informuje o tym etykieta zawieszona na kaloryferach.
  • Kaloryfery grzeją do osiągnięcia zadanej temperatury – wtedy automatycznie się wyłączają. Prosimy zatem, aby fakt nie ogrzewania przez kaloryfery pokoju zgłaszać tylko w sytuacji, gdy w pokoju jest odczuwalnie zimno.
  • Otworzenie okna skutkuje wyłączeniem grzejników.
  • Prosimy o nie manipulowanie głowicami przy kaloryferach, gdyż może to skutkować ich rozregulowaniem, co grozić będzie grzywną w wysokości 100 zł.
  • W trosce o środowisko wymiana ręczników oraz pościeli odbywa się co określoną ilość dni, zaś częstsza wymiana jest dokonywana za dodatkową opłatą - chęć wymiany prosimy zgłaszać w Recepcji.
  • Bezpłatna wymiana ręczników następuje co 3 dni. Wymiana na życzenie to koszt 10 zł za komplet.
  • Bezpłatna wymiana pościeli następuje co ok. 5 dni (w zależności od czasu pobytu). Wymiana na życzenie to koszt 20 zł za komplet.
  • Istnieje możliwość wykupienia pełnego wyżywienia.
  • Chęć skorzystania z obiadu, obiadokolacji lub kolacji należy zgłaszać najpóźniej do godziny 11 w dniu posiłku.
  • W każdym pokoju dostępny jednorazowy serwis kawowy.
  • Aby uzyskać dostęp do bezpłatnego internetu bezprzewodowego należy zalogować się do sieci Social WiFi przy użyciu konta społecznościowego lub adresu e-mail.

Postanowienia końcowe

Dokonanie rezerwacji z dowolnego źródła jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.

Willa Carlton w Zakopanem – Kontakt

Nasz adres

Willa Carlton

ul. Grunwaldzka 11

34-500 Zakopane

woj. małopolskie

Recepcja

tel.: +48 18 20 144 15

tel.: +48 606 908 108

carlton@carlton.pl

Lokalizacja

49.289254°N, 19.955388°E

lub

49°17'21''N, 19°57'19''E

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Partnerzy
  • Blog
  • Realizacja
  • zostań naszym fanem

  • facebook